Saturday, September 18, 2010

pengAKHIR atau pengREHAT

ASSALAMUALAIKUM

tadah menadah
utama koi nak ucp bebenor syukur kpdMU YA ALLAH..
msih lrat mta ni mnatap skrin kcil ni...
msih lrat jari ni menaip keyboard ni..
msih lrat bdn ni..jijak lantaiMU ini...

sedar tak sedar dh smmgu kta dlm syawal kn kn...
sedar tak sedar dh besar perut yg kita kuruskn bulan lepas kn kn....
sedar tak sedar dh berat bhu kiri yg kita ringankn bulan lepas kn kn...
''''oppps!!!cam koi lak..'''

ari ni,ari last,,opp mlm last...
mlm aku main taip-taip..
mlm aku main syum-syum...
mlm aku sronok bce ttang ILMU...

TAJUK POST PON PELIK!!!!!


heheheee,,dan sebenarnya-LUNA now onair,,

Lâ ilâha illâ Allâh, al-Khilâfah wa’dullâh…Lâ ilâha illâ Allâh, al-Khilâfah wa’dullâh…
''tiada tuhan selain ALLAH...KHILAFAH JANJI ALLAH...Tiada tuhan selain ALLAH...KHILAFAH JANJI ALLAH''


Mari kita pegangkan sloggan atas...buat ati tnang,,,
biar gugur sorang anak ADAM....bangkit sejuta pejuang islam...ALLAH HU AHAD


JANJI ALLAH ITU BENAR

Dan demikian (pula) Kami mempertemukan (manusia) dengan mereka, agar manusia itu mengetahui, bahwa janji Allah itu benar, dan bahwa kedatangan hari kiamat tidak ada keraguan padanya. Ketika orang-orang itu berselisih tentang urusan mereka, orang-orang itu berkata: "Dirikan sebuah bangunan di atas (gua) mereka, Tuhan mereka lebih mengetahui tentang mereka". Orang-orang yang berkuasa atas urusan mereka berkata: "Sesungguhnya kami akan mendirikan sebuah rumah peribadatan di atasnya".AL-KAHFI-21




Biar aku seorang
Biar aku
seorang terluka
tercedera lara
hingga tidak mampu bersuara
biar aku
seorang sepi
sunyi sendiri
hingga tidak berdiri lagi
biar aku
seorang kecewa
hampa nestapa
hingga tidak mampu ketawa
biar aku
seorang tersepit
kecil diri terhimpit
hingga tidak lagi suara menjerit
biar aku
seorang merana
asal kamu semua bahagia
hingga tidak lagi muncul sengketa antara kita
KOPI TAMPAL FROM


Mcm puisi atas,,maksud yg PELIK,,
tapi tu yg aku rasa BAIK...
ape yg baik..??
 ENTAH...!

<<<<<,balik pulang esok,,,ku tiggal rumah..ku tinggal skrin kcil ini..>>>

No comments:

Post a Comment